جستجو

ساخت کلیپ آنلاین

 

 

 ساخت کلیپ آنلاین

ما امروزه در شبکه های اجتماعی، تلویزیون، رادیو و... انواع تبلیغات رو خواه و ناخواه می‌بینیم و می‌شنویم؛ پس پیدا کردن راهی که با آن بتوانیم مخاطب را جذب کالا یا خدمات‌مان کنیم بسیار مهم است. بازاریابی ویدیویی چیز جدیدی نیست و ثابت شده که یکی از استراتژی های موثر بازاریابی هست.

راه پیشنهادی ما برای ساخت کلیپ، استفاده از سرویس آنلاین ویدی وود هست که از طریق اون می‌تونید محتوای ویدیویی جذاب و تاثیر گذاری درست کنید و نرخ تبدیل‌تون رو افزایش بدید.

شما می‌تونید برای ساخت آنلاین کلیپ دکمه زیر رو فشار بدید، سپس به صفحه  قالب ها رفته و قالب مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید و پس از ثبت نام میتونید به طور رایگان قالب ها رو شخصی سازی کنید و کلیپ جذاب وحرفه ای خودتون رو بسازید.

 

 

 
 
 
 
 
 

 

مزایای ساخت کلیپ با ویدی وود :

  • دریافت خروجی به صورت اتوماتیک در عرض چند دقیقه

  • پرداخت هزینه خیلی کم نسبت به آژانس های تبیغاتی

  • امکان مشاهده و ویرایش ویدیو قبل از خرید به صورت نا محدود

  • بی‌نیازی کاربر به دانش تخصصی

 

 

 

 تعرفه های ویدی وود

 

 

 

 

 

نمونه کار

 با استفاده از این قالب سعی کردیم الو پیک و خدماتش را به مخاطب معرفی کنیم. کاراکتر موجود در این ویدیو در سکانس‌های مختلف، احساسات متفاوتی نشان داده و به جذابیت ویدیو اضافه می‌کند. شما هم می تونید تگ لاین‌ها و توضیحاتی متناسب با انیمیشن هر سکانس در نظر گرفته و یک ویدیو موشن گرافیک حرفه ای و جذاب بسازید. رنگ کاراکتر، بک گراند و نوشته ها قابل تغییر مطابق سلیقه شماست. علاوه بر این می توانید موزیک دلخواه خود را نیز بر روی ویدیو قرار دهید.