جستجو

ساخت آنلاین موزیک اکولایزر (ویژوالایزر)

 

 ساخت آنلاین موزیک اکولایزر

موزیک اکولایزر یا موزیک ویژوالایزر (music visualizer) به ویدیوهایی گفته میشه که در آن افکت ها و انیمیت های تصویری متناسب با ریتم موزیک شما نمایش داده میشه. موزیک اکولایزرها انواع مختلفی دارند، برخی بسیار ساده و برخی سنگین و پرجزئیات هستند.

 

امروزه با پیشرفت شبکه های اجتماعی و افزایش ضریب نفوذ این شبکه ها بین کاربران اینترنت، استفاده از موزیک اکولایزر (موزیک ویژوالایزر) بسیار رایج شده؛ مثلا در اینستاگرام که امکان به اشتراک گذاری مستقیم موزیک وجود نداره کاربران برای اینکه بتوانند موزیک دلخواه خودشون رو با دیگران به اشتراک بذارند، با انتخابی مناسب از موزیک اکولایزرها استفاده می‌کنند؛ چرا که این کلیپ ها بسیار جذاب هستند و حتی جذابیت موزیک رو تا چندین برابر افزایش میدن.

 

 
 

 

 

اما چطور می تونیم یه موزیک اکولایزر یا ویژوالایزر حرفه ای و جذاب درست کنیم؟

یکی از روش های ساخت استفاده از نرم افزارهای طراحی موشن گرافیک هست که احتیاج به دانش فنی و تجربه کافی در استفاده از این نرم افزار داره و البته سخت افزار مخصوص رندرینگ که بتونید ویدیو رو پردازش کنید.

 راه حل پیشنهادیه ما استفاده از سرویس ساخت آنلاین و اتوماتیک ویدیو هست که برای اولین بار در ایران توسط ویدی وود ارائه شده  از طریق اون شما می تونید انواع محتوای ویدیویی و کلیپ های جذاب رو در عرض چند دقیقه بصورت کاملا اتوماتیک و آنلاین (بدون دخالت نیروی انسانی) تولید کنید و بصورت رایگان دریافت کنید. یکی از انواع ویدیویی که امکان ساختش در ویدی وود برای کاربران فراهم شده موزیک اکولایزر یا همون موزیک ویژوالایزر هست. شما می تونید به راحتی با آپلود موزیک مورد علاقه خودتون و وارد کردن عنوان موزیک، نام خواننده و اطلاعات دیگر در عرض کمتر از 2 دقیقه ویدیوی بسیار جذاب و حرفه ای دریافت کنید و با به اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی مخاطبان خودتون رو تحت تاثیر قرار بدید.

 

 

 

مزایای ساخت موزیک اکولایزر با ویدی وود:

  • دریافت خروجی به صورت اتوماتیک در عرض چند دقیقه
  • پرداخت هزینه خیلی کم نسبت به آژانس های تبیغاتی
  • امکان مشاهده و ویرایش ویدیو قبل از خرید به صورت نا محدود
  • بی‌نیازی کاربر به دانش تخصصی

 

 

 

تعرفه های ویدی وود

 

 

 

 

 

 

نمونه کار

 با این قالب زیبا و نوستالاژیک میتوانید برای موزیک دلخواه خودتون موزیک ویژوالایزر بسازید.

 

 

 

 

همین حالا می تونید با کلیک روی دکمه زیر قالب های موزیک ویژوالایزر ویدی وود رو مشاهده کنید و هر کدوم رو که خواستید انتخاب کنید و ویدیوی خودتون را باهاش تولید کنید. قالب های این دسته بصورت منظم اضافه خواهند شد.